-Finally-

Efter 2 månaders väntan, som faktiskt gått oerhört fort, så sitter äntligen min underbara lilla flickvän på Stockholm-Arlanda, vid gate F62, och väntar på att få gå ombord på planet mot Beijing. Där får hon uthärda 4 timmars väntan, innan hon beger sig ut på den sista resan som står mellan henne och mig, Beijing-Seoul. Samtidigt så ligger jag nu i sängen, fylld av längtan och oro, över min duktiga och modiga lilla flicka som ger sig iväg till en okänd och ny kontinent, med mig som mål. Imorgon så kommer jag gå runt i skolan och antagligen drömma mig bort, drömma mig bort ett par timmar framåt, tills klockan slår 4 och det är dags för avresa mot Incheon International Airport, för att äntligen få uppleva det scenario som jag drömt om och funderat kring konstant i flera veckor nu.
Vad underbart det ska bli. Har svårt att slappna av, är på gränsen till hyper. Alla tankar kretsar kring en enda sak, en enda händelse.
Fredag, 30/9<3

Kommentarer
Postat av: Agnes

...men älskade du, så fint!<3

Nu börjar några få ställa sig i kö för att gå på planet, men jag väntar nog ett tag till. Men sen när jag kliver på är jag så himla många steg och timmar närmare dig. Helt sjukt att jag snart är hos dig!

Vi ses imorgon min Philip, vi ses imorgon<3

2011-09-29 @ 18:09:12
URL: http://jagagnescecilia.blogg.se/
Postat av: AgNeS

sen jag kom hem har jag läst det här inlägget om och om igen. så otroligt fint och så otroligt viktigt. det var värt allt och liksom allt annat jag gör, gör jag för dig :*

puss

p.s. ca 60 dagar kvar..!<3

2011-10-18 @ 23:49:37
URL: http://jagagnescecilia.blogg.se/
Postat av: Gunhild Andersson

Hoppas att allt är bra med dig. Jag kollar lite nu o då vad du skriver men nu var det länge sedan det var n

gt nytt. Många kramar från en snorig Gunhild

2011-11-03 @ 14:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0