Välkommen-

Hej och hjärtligt välkommen till mitt första försök till att blogga någorlunda seriöst! Har nu för ett par dagar sedan förflyttat mig från hemlandet Sverige, och har temporärt bosatt mig i S.Korea, och detta lilla projekt ska väl få bli en slags officiell dagbok eller dylikt! Design etc står min databeroende flickvän Agnes för, som också går att besöka på jagagnescecilia.blogg.se, helt klart värt att checka, om inte för ren och skär nyfikenhets skull så kanske för att hon är rätt snygg!
To be continued ~

Kommentarer
Postat av: AgNeS

Welcome my dear & tack ;*



svar. Hahahaha, jaa om jag ska bli något här i bloggvärlden efter 3 år så är det väl dags att börja utmana lite nu ellerhur?!?! och jag kanske använde dig en liten liten aning dåe (a). Hihi. ;D

2011-08-04 @ 21:11:09
URL: http://jagagnescecilia.blogg.se/
Postat av: AgNeS

Hahaha ja men det tror jag med hörrudu!!!!! :D ;)

Detta är bara början, bara början, vänta du bara...

2011-08-04 @ 22:17:23
URL: http://jagagnescecilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag förstår inte!! vad gör du i korea? utbytesstudent? eller något annat? haha. Skulle vara gulligt om du kan svara i ett eget inlägg :)

2011-11-05 @ 22:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0